»V svojih delih z novomedijskimi posegi rekontekstualiziram in razširjam fizične objekte oziroma naslavljam stičnost fizičnih in digitalnih umetniških artefaktov. Digitalne razširitve teh objektov in posege vanje tretiram kot neke vrste tehnoanimizem. Gre za proces, kjer s tehnologijo in medijskimi pristopi fizičnim objektov dodajam fiktivne kvalitete, lomim njihovo prostorsko in materialno enotnost in jih spreminjam v nekakšne vmesnike. Izraz tehnoanimizem, ki sicer označuje projekcije bioloških lastnosti na tehnologijo oziroma rabo tehnologije za vzpostavljanje iluzije živega, v svojem delu razumem širše, torej kot performativno rabo novomedijske tehnologije za interveniranje v branje fizičnih objektov in obratno.” (Vid Koprivšek)
Delo je nastalo v okviru projekta EMPACT s podporo programa Ustvarjalna Evropa Evropske unije.
večmedijska instalacija, zajem zaslona, z dovoljenjem umetnika
Vid Koprivšek je leta 2021 diplomiral iz slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, kjer trenutno zaključuje magistrski študij, smer Video in novi mediji. Zanimajo ga presečišča in vzporednice digitalnih prostorov s fizičnimi slikarskimi in kiparskimi objekti ter uporaba digitalnih tehnologij in igralnih pogonov, ki jih vzporedno s principi »fiktivljenja« (ang. fictioning) uporablja za kontekstualizacijo in razširitev fizičnih objektov. Njegova prva samostojna razstava je leta 2023 potekala v okviru iniciative U30+ v projektnem prostoru Aksioma. Pred tem se je v sodelovanju z umetnikom Matejem Mihevcem (r. 1995) predstavil s projektom Polymer Ooze v galeriji DobraVaga (november 2022) in sodeloval na več skupinskih razstavah: Pogled naprej v galeriji DLUL (2022), Terminal Drift v MoTA Lab (2022), Sveže Ribe: #akvarij v DobriVagi (2022) in Ni belega platna v Mali galeriji Banke Slovenije (2020). Deluje med Mariborom in Ljubljano.