Jure Kirbiš je kustos za sodobno umetnost v Umetnostni galeriji Maribor. Privlačijo ga libidinalne, teksturalne lastnosti umetnosti. Uživa v umetnosti, ki draži, vzburja, žgečka, v umetnosti, ki budi občutek praznovanja, radosti, nabito razpoloženje v umetnosti. Ponosen je na svojo kvirovsko senzibilnost, ki mu omogoča, da na svojstven način pogleda na pojave, kot so umetelnost vsakdanjosti, arhetipi, ersatz, mise-en-scène, navzkrižno medkulturno opraševanje, pastiš, camp, ljudsko izročilo, pripovedništvo, življenje na internetu, humor in grozljivka. Študiral je umetnostno zgodovino na Univerzi v Yorku (Združeno kraljestvo), kjer je pridobil BA in MA diplomi. Kot pripravnik je delal v muzeju Peggy Guggenheim Collection v Benetkah (Italija). Že več kot deset let dela kot kustos v UGM | Umetnostni galeriji Maribor. Leta 2015 je bil namestnik komisarke Paviljona Republike Slovenije na beneškem bienalu. V UGM je kot asistent sodeloval pri več velikih razstavnih projektih, kot sta Naši heroji (2015) in Slovenija in neuvrščeni pop (2016), ter vodil več velikih in manjših razstavnih projektov, kot so skupinske razstave Alptraum (2014), Velika selitev (2016), Kljub vsemu seksi (2019) in Nevidna roka (2023), samostojne predstavitve umetnikov in umetnic Yotara Niwa (2015), Kladnika & Neona (2016), Tanje Lažetić (2021), Matije Bobičića (2021), Alena in Robija Predaniča (2022), Boruta Popenka (2023) in velika retrospektiva Ludvika Pandurja (2021). Med drugimi projekti so razstave Soufiana Ababrija (2019) in Jureta Kastelica (2021), obe v Ravnikar Gallery, projekt Gallery.Delivery: Live, Laugh, Love s Sebastianom Schmiegom (2021) v Aksiomi in razstava Andreja Brumna Čopa (2024) v Galeriji Bažato. Tesno je sodeloval pri ponovnem zagonu trienala umetnosti in okolja EKO 8 (2021) in je umetniški vodja EKO 9. Živi in ustvarja v domačem Mariboru.
Dominika Trapp (r. 1988, Budimpešta) je leta 2012 diplomirala na oddelku za slikarstvo Madžarske univerze za likovno umetnost. V svoji praksi razvija predvsem dvoje: po eni strani občutljiv slikarski pristop, ki spodbuja intuitivno in introspekcijsko branje, po drugi strani pa navzven usmerjeno občutljivost, ki omogoča dialoge med skupnostmi z željo kolektivnega samospoznavanja. Dominika Trapp v svojih delih s pomočjo slik, instalacij in performansov obravnava teme, kot so razmerje med tradicijo in sodobno kulturo, usoda žensk v madžarskih kmečkih skupnostih in zgodovinski kontekst motenj hranjenja. V zadnjem času je sodelovala v rezidenčnih programih Art in General v New Yorku, Erste Stiftung na Dunaju in FUTURA v Pragi. Leta 2020 se je s samostojnima razstavama predstavila v galeriji Trafó v Budimpešti in Karlin Studios v Pragi. Leta 2021 je sodelovala na 14. baltskem bienalu v Vilni, leta 2022 na Manifesti 14 v Prištini in leta 2023 na irskem bienalu EVA International v Limericku. Leta 2023 je bila ena od treh prejemnikov umetniške nagrade Esterházy. Trenutno je doktorska štipendistka za multimedijsko umetnost na Univerzi za umetnost in oblikovanje Moholy-Nagy.
Markus Waitschacher je umetnostni pedagog, kurator in kulturni antropolog, ki živi in dela v Gradcu v Avstriji. Deluje v različnih kontekstih, večinoma v takšnih, ki se prilagajajo specifičnim lokacijam. Osrednji fokus njegove kuratorske prakse je čarobna privlačnost lokalnega: lokalne zanimivosti in legende, človeški in nečloveški odnosi ter njihova prepletenost in povezanost s širšim zgodovinskim kontekstom. Med njegove večje kuratorske projekte sodijo razstave v Kunstverein Kärnten, galeriji bazament, Centro de Desarollo de las Artes Visuales, viennacontemporary, Le Cube – independent art room, haaaauch-quer, Centru za sodobno umetnost < rotor >, Art Sonje Centru in Galeriji ZETA. Trenutno je zaposlen kot umetnostni pedagog v Universalmuseum Joanneum v Gradcu. Je urednik pregledne letne publikacije o umetniški zbirki mesta Gradec, pri čemer sodobne umetnike aktivno vabi k premisleku o novih in alternativnih oblikah predstavljanja zbirk. Od leta 2021 je glavni kustos za vizualne umetnosti v Forum Stadtpark (Gradec).